Ewidencje i rejestry prowadzone przez Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Wydział Organizacyjno-Administracyjny prowadzi ewidencje i rejestry na podstawie § 30 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu 

Informacje zawarte w rejestrach i ewidencjach udostępniane są na wniosek zainteresowanego, stosownie do zasad określonych przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej  (Dz.U. 2016, poz. 1764 t.j.)

Kontakt:

Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10,
32-602 Oświęcim 

tel. 33 844 96 61

 sekretariat@powiat.oswiecim.pl  lub: organizacyjny@powiat.oswiecim.pl

Osoby chcące uzyskać informację z zakresu działania Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, proszone są
o wypełnienie wniosku o udostępnienie informacji publicznej
  - Dokument do pobrania znajduje się w załączniku.

I.  REJESTRY

    1. Rejestr i zbiór uchwał Zarządu oraz zarządzeń Starosty

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Zemła/Olga Kulczyk

    I piętro pok.109 tel. 844 96 67/8449600

     

     2. Rejestr upoważnień osób (podmiotów) do działania w imieniu Zarządu Powiatu w tym   pełnomocnictw

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Zemła/Olga Kulczyk

    I piętro pok.109 tel. 844 96 67/8449600

     

    1. Rejestr i zbiór oświadczeń majątkowych składanych Staroście Oświęcimskiemu

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Zemła/Ewa Grubka/Sylwia Bernaś

    I piętro, pok. 109 Tel. 844 96 67/844 66 60

     

    1. Rejestr umów zleceń i umów o dzieło zawartych z pracownikami Starostwa

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Grubka

    I piętro, pok. 109 Tel. 844 96 60

     

    1. Centralny rejestr skarg i wniosków

    Osoba prowadząca: inspektor Agnieszka Czekaj

    I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

     

    1. Rejestr porozumień dotyczący zadań powierzonych innym jednostkom

    Osoba prowadząca: inspektor Agnieszka Czekaj

    I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

     

    1. Rejestr-książka kontroli

    Osoba prowadząca: inspektor Agnieszka Czekaj

    I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

     

    1. Rejestr zamówień publicznych

    Osoby prowadzące:

    inspektor Agnieszka Czekaj - I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

    inspektor Wioletta Tomska - I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

    inspektor Urszula Łyżnicka - I piętro, pok. 111 Tel. 844 96 63

    podinspektor Jadwiga Kowalik - I piętro, pok. 109A Tel. 844 96 67

     

    1. Rejestr zakupów i sprzedaży

    Osoby prowadzące:

    inspektor Agnieszka Czekaj - I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

    inspektor Wioletta Tomska - I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

    inspektor Urszula Łyżnicka - I piętro, pok. 111 Tel. 844 96 63

    podinspektor Jadwiga Kowalik - I piętro, pok. 109 A Tel. 844 96 67

     

    1. Rejestr Vat (zakup i sprzedaż)

    Osoba prowadząca:

    inspektor Wioletta Tomska

    I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

     

    1. Rejestr zwolnień lekarskich

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Grubka

    I piętro, pok. 109 Tel. 844 96 60

     

    1. Rejestr delegacji służbowych

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Grubka/Sylwia Bernaś

    I piętro, pok. 109 Tel. 844 96 60

     

    1. Rejestr zaświadczeń o zatrudnianiu, legitymacji służbowych

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Grubka

    I piętro, pok. 109 Tel. 844 96 60

     

    1. Rejestr literatury fachowej

    Osoba prowadząca: inspektor Wioletta Tomska

    I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

     

    1. Rejestr pieczęci urzędowych

    Osoba prowadząca: inspektor Justyna Święch

    I piętro, pok. 109A Tel. 844 96 67

     

    1. Rejestr ilościowo wartościowy (znaki opłaty sądowej)

    Osoba prowadząca: inspektor Sylwia Bernaś

    I piętro, pok. 109 Tel. 844 96 60

     

    17. Rejestr korespondencji

    Osoby prowadzące:

    kancelista Ewelina Dmochowska/Martyna Patyk – I piętro, pok.101 Tel 844 96 65

    kancelista Mariola Płonka – parter, pok.12  Tel 844 96 01

     

    II. EWIDENCJE

    1. Ewidencja udostępnień informacji publicznej

    Osoba prowadząca: inspektor Agnieszka Czekaj

    I piętro, pok. 110 Tel. 844 96 62

     

    1. Ewidencja obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych oraz obsługa tablicy ogłoszeń

    Osoba prowadząca: kancelista Mariola Płonka

    parter, pok.12 Tel. 844 96 01

     

    1. Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz środków niematerialnych i prawnych

    Osoby prowadzące:

    podinspektor: Jadwiga Kowalik

    inspektor: Justyna Święch

    I piętro, pok. 109 A Tel. 844 96 67

     

    1. Ewidencja kluczy do pomieszczeń Starostwa

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Grubka

    I piętro, pok. 109 Tel. 844 96 60

     

    1. Ewidencja czasu pracy

    Osoba prowadząca: inspektor Ewa Grubka

    I piętro, pok. 109 Tel. 844 96 60

    Zmiany dokumentu

    Menu podmiotu

    Menu przedmiotowe